TEMAAUKTIONER: SUSTAINABLE LUXURY+ DIESELS REKLAMKAMPANJER

Samma vecka som Fashion Week Stockholm tar fart publiceras två temaauktioner på Auctionet.com.

Auctionet har fått uppdraget att försälja fotoreproduktionerna från utställningen Diesel 1991-2001 – Finally it all makes sense som var på Fotografiska Museet 2016-2017. Verken är från omdebatterade reklamkampanjer där kända modefotografer som David LaChapell, Peter Gehrke, Ellen von Unwerth och Andrew MacPherson har medverkat. Verken finns för beskådning och uthämtning efter avslutat auktion hos oss i Sundbyberg. Auktionen avslutas 6 september.

Vi har också vår egna temaauktion just nu : Sustainable Luxury. Auktionen avslutad i början av september. Temat består i huvudsak av väskor och accessoarer från kända designerhus så som Dior, Louis Vuitton och Mulberry. Vi har även ett armband av 18k guld designat av Ole Lynggaard i Danmark samt ring från Bvlgari.

Till Diesel-auktionen på Auctionet.

Till vår temauktion ”Sustainable Luxury”.

Läs mer om Diesel-utställningen på fotografiska här.